A jelen ÁSZF tartalmazza a Mini Mocca webáruház (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint:

A Webáruház címe: www.minimocca.hu
A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:

Név: Altantuya Munkhzul Maye (Mini Mocca)
Székhely és levelezési cím: 1067. Budapest, Eötvös u.29.
Adószám: 67303197-1-42
Nyilvántartási szám: 50024748
Kereskedelmi nyilvántartási szám:
Email cím: minimoccahungary@gmail.com

Az általános szerződési feltételek elfogadása

1. A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.

2. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem.

A megrendelés lépései:
a. A regisztráció menete
b. A kosár használata
c. A megrendelés összeállítása
d. Az adatbeviteli hibák ellenőrzésének és javításának módja

e.A megrendelés elküldése

f. A megrendelés visszaigazolása

3. Az adásvételi szerződés létrejötte:
a. Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)
b. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
c. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.

4. A termék lényeges tulajdonságai:
A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain.

5. Árak:
A Webáruházban közzétett árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak, amelyek tartalmazzák a termékek árát és a földszintig való házhoz szállítás költségeit.

6. Kiszállítás, személyes átvétel:
a. A szállítási határidők a Fizetés/Szállítás/Csere oldalon olvashatók.
b. A termékek kiszállítását a szolgáltató a vásárlóval egyeztetett időpontban végzi.
c. A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni.

7. Lehetséges fizetési módok:
a. Személyesen, készpénzben az áru átvételével egyidejűleg (utánvétel)
b. Banki átutalás (előre utalás)

8. Elállási jog

Ide beilleszthető a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 1. mellékletében található Elállási/Felmondási mintatájékoztató, kiegészítve a vállalkozás adataival.

Elállási nyilatkozatminta
Ide beilleszthető a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. mellékletében található Elállási/Felmondási nyilatkozatminta, kiegészítve a vállalkozás adataival.
A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató
Ide beilleszthető a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 3. mellékletében található A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló mintatájékoztató, kiegészítve a vállalkozás adataival.

9. Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja
a. Személyes bejelentés: A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónál. Ekkor az Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:
– a vásárló nevét, címét,
– a termék megnevezését, vételárát,
– a vásárlás időpontját,
– a hiba bejelentésének időpontját, – a hiba leírását,
– a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,
– a kifogás rendezésének módját.

Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti.A jegyzőkönyv másolatát a vásárló átadja.

b. Írásban történő bejelentés
A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak (Szolgáltató címe) küldött levélben, vagy elektronikus levélben (Szolgáltató email címe ).
Ekkor a levélnek tartalmaznia kell: – a vásárló nevét, címét,
– a termék megnevezését, vételárát,
– a vásárlás időpontját,
– a hiba bejelentésének időpontját,
– a hiba leírását,
– a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.

Az adatvédelemmel kapcsolatos információt és az adatvédelmi tájékoztatót az alábbi linket érhető el:

Adatvédelemi tájékoztató

Budapest, 2018.05.22.